duminică, 21 februarie 2010

Reprezentarea grafică a funcțiilor matematice/ Art. prof. Blănaru -Revista școlii Numărul 3

REPREZENTAREA GRAFICĂ A DIFERITELOR FUNCȚII MATEMATICE

(DE GRADUL I , DE GRADUL II , LOGARITMICE) DESPRINSE
DIN SITUAȚII EXPERIMENTALE



ANUL ȘCOLAR 2009-2010 , octombrie
Nume si prenume :


1.FIȘĂ OPȚIONAL
CLASA A VII-a
TEMA – MIȘCAREA RECTILINIE UNIFORMĂ – [Dependența , funcție de] -
DISTANȚA FUNCȚIE DE TIMP

Obiective:

1.Ințelegerea profundă a noțunii de funcție
2.Reprezentarea grafică a diferitelor funcții matematice (de gradul I, de gradul II, logaritmice) desprinse din situațtii experimentale, în clasele gimnaziale.

Mijloace : camion, ceas, metru, fișa de lucru, tabel de date

Grup ţintă: elevii claselor a VII-a

Rezultate așteptate
-înțelegerea profundă a noțiunii de funcție
-reprezentarea grafică a diferitelor funcții matematice (de gradul I, de gradul II, logaritmice) desprinse din situații experimentale, în clasele gimnaziale.

Timp de lucru - 3 ore
Cerința - citiți fișa cu atenție și gândiți cum puteți reprezenta mărimile fizice ce descriu mișcarea rectilinie uniformă
Ipoteza – camionul se deplasează cu viteză constantă.
Cum depinde distanța parcursă funcție de timpul cât s-a mișcat camionul?
Discutați problema cu colegii.

(Continuarea în numărul viitor)


Prof. Blănaru Mihaela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu